Naší prioritou je komplexní péče o zákazníka.
Kromě samotného prodeje, záručních a pozáručních oprav máme vypracované systémy komunikace se zákazníkem:
- poradenská činnost – pokud se vyskytne u zákazníka jakýkoliv problém, může ho okamžitě konzultovat s naším servisním oddělením
- zapůjčování zdravotnické techniky, přístrojů a nástrojů v průběhu opravy – disponujeme širokým sortimentem nástrojů a přístrojů, které máme připravené na skladě
- v našem produktovém portfoliu jsou pouze dodavatelé, kteří splňují nejvyšší požadavky kvality
- servisní technik vykonává pravidelné servisní prohlídky, čím předcházíme poruchám přístrojů a zdravotnického vybavení
- při předávání zdravotnické techniky, přístrojů nebo složitějších nástrojů, nástrojových kompletů vždy zaškolíme personál podle skutečných potřeb zákazníka
- servisní středisko disponuje nejmodernější technikou a vybavením
- naši servisní technici se zúčastňují pravidelných odborných školení u nás a v zahraničí