Servis

Naší prioritou je komplexní péče o zákazníka.

Kromě samotného prodeje, záručních a pozáručních oprav máme vypracované systémy komunikace se zákazníkem:

  • poradenská činnost – pokud se vyskytne u zákazníka jakýkoliv problém, může ho okamžitě konzultovat s naším servisním oddělením
  • zapůjčování zdravotnické techniky, přístrojů a nástrojů v průběhu opravy – disponujeme širokým sortimentem nástrojů a přístrojů, které máme připravené na skladě
  • v našem produktovém portfoliu jsou pouze dodavatelé, kteří splňují nejvyšší požadavky kvality
  • servisní technik vykonává pravidelné servisní prohlídky, čím předcházíme poruchám přístrojů a zdravotnického vybavení
  • při předávání zdravotnické techniky, přístrojů nebo složitějších nástrojů, nástrojových kompletů vždy zaškolíme personál podle skutečných potřeb zákazníka
  • servisní středisko disponuje nejmodernější technikou a vybavením
  • naši servisní technici se zúčastňují pravidelných odborných školení u nás a v zahraničí
Top

Potřebujete poradit?

Kontaktujte nás